Pages

fredag 8 juli 2011

Örhängen?



Ja det var verkligen flera månader sedan jag hade örhängen. Nu på sommarlovet blir det så lätt att man bara klär på sig något och alltid struntar att använda smycken och fixa håret. jag tycker att det är tråkigt eftersom jag faktiskt tycker att det är riktigt kul att matcha ihop outfiter mm. Idag har jag i all fall varit på bibblan lånat böcker och inhandlat en kalender inför skolan för detta läsåret ska jag verkligen bli ordentlig, jag tycker det är jättemysigt att sitta och fylla i alla uppgifter i en ny kalender och likadant med nya skolböcker jag har alltid skrivit mycket finare på första sidan än i resten av boken. Nu sitter jag och lyssnar på musik i en görbra högtalare det blir liksom som att låtarna blir mycket bättre då. Bjuder på lite bilder från dagen. Ha en Supermysig Dag Kram

5 kommentarer:

  1. sv: allt är bra med mig , med dig då?

    SvaraRadera
  2. Sv: Har ju inte skrivit något om de innan, men kolla bloggen för mer info :)

    SvaraRadera
  3. fin du är !

    svar; jo allt är bra här, hur är det med dig ? :)

    SvaraRadera
  4. hej! vad söt blogg du har :D

    SvaraRadera
  5. Hej jag läste din blogg och jag tyckte den var jätte fin och jag har oxå en blogg den hetter flickanmedvisdom.blogg.se och jag undrar om du vill gå in på den och kommentera och om jag tipsar folk om din blogg så kan väll du göra samma sak fast med min :D fast bara om du vill :D

    SvaraRadera