Pages

söndag 10 juli 2011

HERE I GO AGAIN


Hej alla sötnosar. Idag bär det av till stugan igen. Nu har jag kommit hem från Stina där jag sovit i natt och snabbt packat väskan. Nu väntar jag bara på att Sverige ska vinna över Australien i damfotbollen så att vi kommer iväg. Så jag passar på att blogga nu. Jag fick en jättesöt kommentar av en tjej som heter Ofelia som ville att vi skulle tipsa om varandras bloggar så visst kan vi göra det hennes blogg heter: http://www.filckanmedvisdom.blogg.se. Hoppas att ni får en underbar dag Kram

6 kommentarer:

  1. sv; hihi ja jag älskar att designa naglar :D
    har haft en toppendag, själv?

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa
    att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

    SvaraRadera
  3. Hej ja de gick snabbt för dig att packa jag skriver på mammas iphone om du undrar hur ja kom åt internet !!!!!!!!!!! :)

    SvaraRadera
  4. sv; hihi ja jag har haft en jättebra dag, dudå? :D

    SvaraRadera
  5. sv: tack tack, ja det har jag! :)
    har du?

    SvaraRadera