Pages

torsdag 7 juli 2011

Favorit i repris!


Hej nu har jag inte bloggat på ett bra tag och det får ni ursäkta. Jag har varit på Marias sommarstuga och haft 3 riktigt härliga dagar med massor av sol och bad. Men just nu känns det ändå bra att vara hemma jag har ju nästan inte varit hemma på hela sommaren. Just nu läser jag Liv och Lovisa som jag läste för ca 2 år sedan men när jag kom ihåg hur bra den var bestämde jag mig för att läsa om den vill verkligen tipsa er alla om den. Ha en bra kväll Kram

3 kommentarer:

  1. Roligt att du är med i veckans blogg , den avslutas på torsdag :)'lycka till!

    SvaraRadera
  2. SVAR; hehe jag antar att fötter inte brukar eller ska vara så speciellt fina, men vi ska vara tacksamma att vi har fötter ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du hade det toppen:) skönt att vara på hemmaplan? :)

    saknar dig<3

    SvaraRadera