Pages

lördag 2 juli 2011

Åska!







Just nu efter städning till born in the usa sitter jag här under upphållet. Det åskar nämnligen och eftersom jag befinner mig så gott som i skogen är det ganska mysigt. Men nu är det vacker solnedgång och frid och fröjd. idag har jag inte gjort så mycket bakat sprungit och ja varit smakråd åt mamma när hon syr. Jag vill verkligen kunna sy egna kläder och så. Jag ska försöka satsa lite på det efter sommaren. Bjuder på en bilder från när vi paddlade för några dagar sedan. Ha en bra kväll Kram

15 kommentarer:

  1. ja det var inte roligt med åska men mysigt i skogen det är det! <3

    SvaraRadera
  2. sv: haha okej, men det är ju inte mysigt när det blixtrar nära! ;)
    ja det är bra :)
    Själv?

    SvaraRadera
  3. sV: haha ja , men hade sett den två gånger innan (a) allt är bra med mig , med dig då?

    SvaraRadera
  4. svar, tack så jätte mycket! vad glad jag blir :)

    jo det är super kul, har varit med en gång förut, men detta år känner jag på mig kommer bli hur bra som helst! jaha vad trist :O kram

    SvaraRadera
  5. Lääskit med åska ! :O
    Sv; hah nej asså vi har köpt en pool ;)
    jadå det ska jag. hihi :)<3

    SvaraRadera
  6. sv: ja det är bara bra :) själv då?

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja de sista alternativet är ju egentligen det bästa, men ibland e ju solen inte alltid framme

    SvaraRadera
  8. hej!
    Beata vilken fin blogg du har <3
    nina tipsade om den ha en bra dag! kram miriam :)

    SvaraRadera
  9. hejsan kika gärna in min bloppis! http://adelinanorstroms.blogg.se/category/bloppis.html

    KRAM!

    SvaraRadera
  10. svaR; tack ska du ha raring :)

    det är min mammas nya killes pool egentligen, men med tanke på att jag bor där varannan vecka, på mamma veckorna alltså, så är det ju min också medtanke på att jag bor där :) om du förstår ? :)

    SvaraRadera
  11. Grattis !
    Du kom 3:a i veckans tävling :-)
    Kram !

    SvaraRadera
  12. Sv: Lugnt ;) håller med!!

    SvaraRadera