Pages

torsdag 30 juni 2011

Sommarchill!






































Hej jaa jag har verkligen det chill när jag är här. Nu har Filippa åkt hem saknar henne jättemycket redan. Idag är det dock inte lika fint väder som det har varit men det får man väl överleva jag ska slappa och läsa idag. Håller på med en bra bok jag kan tipsa om "Jag är nästan död och kan inte komma till skolan idag" heter den av Sara Ohlsson. Nu kommer Mamma med en symaskin som hon ska fixa något med. Sy om en spercool klänning tror jag . Ha en Underbar dag Kram Beata!

6 kommentarer:

  1. Super härliga bilder ! :)
    hihi filippa visade mig typ en film när ni cyklade till havet :P<3

    SvaraRadera
  2. sv: ja min dag har varit bra :) din då?

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt! Då ska man ta och köpa en ;D

    SvaraRadera
  4. sv: vad bra att det finns intresse! Hör av mig så fort jag lagt upp något :)

    SvaraRadera