Pages

lördag 16 juli 2011

LOPPIS





Hej imorse fick jag gå upp tidigt för det var loppisdags. En av de saker som får mig att gå upp snabbt. Det var supermycket folk så man blev nästan helt inträngd men jag fynadade två riktigt fina saker, bland annat en ny skrivbordslampa. Jag har visserligen en likadan orange men jag gillade denna blå mycket mer. Sedan hittade jag en jäätefin gammal våg som det bra inte gick att motstå. Jag får se om jag ska ha den i mitt rum eller om mamma ska få ha den i köket. Sedan har jag mest solat badat och spelat tennis med min kusin. Ha en bra dag Kram Beata.

7 kommentarer:

  1. Haha, kanske det ;)
    Tack - Grönan var UNDERBART! <3 Älskar det!

    SvaraRadera
  2. Sv: förlåt för sent svar, inte varit hemma ^^
    tack!! :D

    SvaraRadera
  3. Gud vad fint, och vad sugen jag blir på att gå på loppis!!! Det var längesedan!

    Ha det bäst! Love you!
    F

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul med loppis! :D man kan göra så mycket fynd! =)

    sv: Ja det var awesome att se harry potter! Thihi jaa.. vill ha allas autografer. xD

    SvaraRadera
  5. sv: ja jag ser fram emot det, längtar faktiskt! :)

    SvaraRadera
  6. SkyView är en attraktion utanpå Globen!
    Det finns två olika kupoler och man åker i en av de upp till toppen på Globen :)
    Det var verkligen värt det och det var otroligt vackert och otroligt bra utsikt under hela åkturen som tog 20 minuter! <3

    SvaraRadera