Pages

fredag 15 juli 2011

Stan idag!



Ja Hej alla sötnosar och tack för alla fina komentaer till förra inlägget ni ska veta hur gald jag blir. Jag ska lägga upp steg för steg nästa gång jag gör naglar enligt önskemål. Idag ska jag snart in till stan det ska bli riktigt kul för jag är riktigt shoppingsugen. Jag är riktigt taggad för att reashoppa idag. För övrigt kan jag tipsa om ett fyra i rad spel som jag spelade mid mina smarta bröder och kusiner spelade i går det heter 4 och är lite mer tänkande än det vanliga 4 i rad trots att alla mina motståndare är yngre hade jag inte en chans men det var kul och det är väl det viktigaste. Ha en bra dag KRAM Beata

7 kommentarer:

  1. sv: Hihi okej, jag har läst alla ^^ (a)
    ha de bra, kram!

    SvaraRadera
  2. Sv; hihi gör det ;)
    Dom var super söta jue ! :D<3

    SvaraRadera
  3. Jag veet inte - jag bara fick sånt ryck... :S
    Jag vet inte riktigt om jag får ut något av det längre<3
    Vad tycker du då? Borde jag lägga ner eller inte?
    Allt är bara toppen med mig, Sthlm är underbart! :) <3

    SvaraRadera
  4. Jo, jag vet:)
    Jag har börjat fundera på om jag ska ta en längre bloggpaus istället...
    Hehe, Kram <3

    SvaraRadera
  5. sv; ja och det är ju tur det! jag ska gå Estetik & media - Foto :D

    SvaraRadera