Pages

måndag 18 juli 2011

Göteborg!

Våra nya familjemedlemar vis namn Jörgen och Simon.











Ja i den underbara stan har jag varit idag. Jag och mamma strosade runt där på stan i ca 5 timmar så jag är ganska mör nu. Och med tanke på att jag har en fot som jag haltar med för jag har sprungit och gjort något så blev själva gåeendet lite jobbigt. Men jag har haft en underbar dag och tittat ut saker som jag ska önska mig till min födelsedag. Det roliga var att jag träffade Ebba i en affär. Haha vi befann oss i samma affär samtidigt. jag fyndade ett par sandaler på Bianco för bara 100kr inte illa och så kommer en bild på ett ca: 2-3 dagar gammalt shoppingfynd på monki 150kr. Vi var också på en liten promenad och då blev vi två nya medlemar i familjen. Vilhelm och Ivan hittade nämligen två sniglar (sådana som man äter) somde la i en burk i bilen och som nu är bosatta i ett terarium på våran altan. Hoppas att ni haft en bra dag och tusen kramar till er /Beata

6 kommentarer:

  1. När fyller du år då? :D<3

    SvaraRadera
  2. sv: allt är toppen! hur är det med dig? <3 kram!

    SvaraRadera
  3. Taack :)<3
    Hoppas du har haft/har det bra i Göteborg - det är en underbar stad! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad billiga och snygga sandaler! :D

    sv: naaw tack så mycket söta du! <3

    SvaraRadera
  5. Supersnygga byxor och sandaler! :)

    SvaraRadera
  6. SV; hihi okey , hörde filippa sa de .. att du fyller år på samma dag som farmor ! :DD hihi
    grattis i förskott då ;)
    Jag vet vad Filippa & Tilda har/ska köpa till dig ;)
    fast jag säger inget ^^ hihihi

    kram :D

    SvaraRadera