Pages

torsdag 21 juli 2011

Snygg väska fick man!


Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen. Idag blev ännu en dag i Göteborg men det skadar ju inte. Jag har varit i stugan och träffat Anna en av dagarna trevligt. Tyra har också varit där så jag har varit lite med henne med. Jag köpte en veckorevyn för några dagar sedan och då fick man en supersnygg väska det lockade mig ganska mycket till att jag köpte den. Nu är jag hemma också det glömde jag säga och det är faktiskt riktigt skönt :) Hoppas ni har haft en bra dag Kram

5 kommentarer:

  1. Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!21 juli 2011 kl. 16:46

    Fick också väskan, håller med om att den var riktigt snygg!:)
    sv: nahw men gud vad snällt sagt, tack! kram<3

    SvaraRadera
  2. jag tycker också det är skönt att vara hemma tycker väskan är jättesnygg så du vet/syrran:)<3

    SvaraRadera
  3. Supersnygg! Gött att vara hemma! Nej tyvärr, jag kommer hem på Söndag :( Men du får din present sen, när kommer du hem sen då??? <3
    miss u!

    SvaraRadera
  4. SV:Klart(att vi får ta en shoppingdag)!<3

    SvaraRadera
  5. Tack! :)
    Göteborg är som sagt en toppen stad!<3

    SvaraRadera