Pages

söndag 6 november 2011

Trött Tröttare Tröttast!


Idag så är jag sjukt trött eftersom vi har sovit över i kyrkan med konfan natten tills idag. Och det var ca 100 pers och och folk spelade gitarr och piano och sjöng typ hela natten och akustiken gjorde ju inte precis det hela bättre. Men jag hade i alla fall väldigt roligt även om jag somnade 6 och skulle upp 8 imorse. Aja sedan har jag varit och hälsat på kusiner och mormor och varit på ett underbart retrocafé och på ett ja tropikcenter. Hoppas nu ni får en bra dag   Kram  

8 kommentarer:

  1. Sv. Joda, det är bara bra med mig också! :) Vad har du gjort hittills idag då?? =)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack :D Ja det är toppen! Själv?

    SvaraRadera
  3. sv: Nejnej haha, försöker ju bli brunett ^^

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, det är verkligen hur kul som helst. Jag har väntat jättelänge på att den ska komma hem så nu är jag överlycklig =) Är allt bra med dig idag då?? :)

    SvaraRadera
  5. SV: Visst är den! :)
    Jo tack det är bra :) Själv då?

    SvaraRadera
  6. Rösta på bild nr 3 , hjälp mig att vinna! ;D

    http://nathalieelina.devote.se/blogs/13782719/-----finalisterna-i-fototaevlingen.htm

    SvaraRadera
  7. Sv: Joda, det är bara bra med mig också men jag börjar bli lite trött nu så jag funderar på att gå till sängs :)

    SvaraRadera
  8. sv: Taack :D Härligt! Det är toppen här!

    SvaraRadera