Pages

fredag 11 november 2011

111111!


Söta och taggade tjejer! Vem sticker fram huvudet?



Jag i min maxmössa och söta Louice.


Filippa hade även hon humöret på topp.


Ja idag är det värsta coola dagen ju för er som missat det (typ ingen). Jag vet i alla fall vad jag gjorde idag klockan 11:11 då svarade jag nämligen på frågor om bomull i slöjden. Idag är det också födelsedagskalas för systern min här hemma så nu ska jag snart äta god mat. I onsdags så var jag ute med härliga klassen i naturen på en mosse där man fastnade hela tiden och hade lite undervisning om vattendjur mm men dagen avslutades med ett stort mossrace som var superkul och alla blev jätteblöta. Lite bilder kommer här. Ha nu en riktigt mysig  fredagskväll Kramar 

2 kommentarer:

  1. Sv: Joda det är bara bra men jag är så himla trött.. Gick ju upp vid halv fem idag eftersom vi ska åka till Ullared =/ Men hur är det själv då? Har du några planer för denna lördag? :)

    SvaraRadera