Pages

torsdag 1 september 2011

Titanic dagen och lite allt möjligt!



Tänkte bara börja med att berätta att jag igår såg den underbara filmen Titanic igår. Jag hade aldrig sett den förut trots att alla tjatat på mig att jag måste göra det och jag förstår er verkligen. Filmen är ju helt underbar och tårarna bara sprutade och så kunde jag nästan inte sova på hela natten så tagen blev jag. Jag skulle nästan göra vad som helst för underbara Jack (Leornado Dicaprio) han är ju en sån underbar rollfigur det är han säkert i verkligheten också i och för sig. Nog om detta idag efter skolan var jag och Nina ute och tog lite bilder 2 av dem kommer ovan. Sedan har jag varit och tränat aerobics (stavas?) med Filippa Martha och Louice. Och suttit och glott på Robinson i en och en halv timme. Nu är jag arg på min mobilladdare för piggen har böjt sig så nu kan jag inte ladda min telefon :( Aja det är väl ändå helt okej är ingen riktig mobilmänniska men det är ändå aningen irriterande. Hoppas i alla fall att ni har haft en fin kväll och att ni precis som jag ska drömma om den underbara Jack.

10 kommentarer:

  1. sv: Så bra, jo då :)
    göru? :D

    SvaraRadera
  2. sv: tack, gud vad söt du är, följer gärna din blogg också! :D
    ja, visst är han!<3

    SvaraRadera
  3. tack så mycket tjejen. jag mår bara bra. gör du nu?

    SvaraRadera
  4. härliga bilder :)

    jag har inte sett titanic heller .. :O


    Allt bra idag ? :D<3

    SvaraRadera
  5. sv: Hihi tack:) okej jo det är bra här med föruto min lilla "förkylning" :/ <3

    SvaraRadera
  6. sv: okej, jag tittar på tv :)
    haft en bra fredag? :D

    SvaraRadera
  7. tack så mycket :) det är skönt att röra på sig ju :)

    SvaraRadera
  8. sv: de var riktigt goda! :D
    allt bra?

    SvaraRadera
  9. sv: det hade vi ;)
    allt är bara bra, hur är det själv?<3

    SvaraRadera
  10. Det är bra med mig tack. Vad ska du hitta på ikväll?

    SvaraRadera