Pages

söndag 4 september 2011

Söndag :)


Söndagar är lite en dag som jag inte riktigt kan njuta av. Jag går hela tiden och tänker på saker jag borde göra inför veckan men som jag bara går och drar mig för att göra. Och dessutom så är ju helgen slut och det är en hel vecka tills nästa. Nepp Fredagar är nog lite mera min favorit då man vet att man har det härliga framför sig och verkligen kan slappna av och somna framför tv:n utan att ens behöva tänka på något annat. Missförstå mig inte för jag gillar skolan bara att det kan bli så mycket ibland. Nog om det tagga nu istället inför den nya veckan! Kram

6 kommentarer:

  1. sv: Så bra, jo samma här :)
    vad gör du då? :D

    SvaraRadera
  2. Du klarar dig galant! Trot all stress vi utsätts för på hrm, tex. matten ;)<3

    Ja,vi lär oss att åka longbord! Sedan tycker jag att vi drar till stockholm, precis som du säger!:D Och, han KOMMER att bli kär i oss båda! Sedan kanske vi får testa våra kundskaper inom geometri, om du fattar vad jag menar, höhö...

    (kodord=säng)

    Puss och kyss på dig :)

    SvaraRadera
  3. hmm, vi söker upp honom på fejan först (som alla verkar ha gjort på andre) XD

    Puss

    SvaraRadera
  4. sv: okej, lyssnar på musik :P
    allt bra? :)

    SvaraRadera
  5. Jag mår bra. Vad gör du nu tjejen?

    SvaraRadera