Pages

tisdag 14 september 2010

Idol besatt!!



Hej allihopa nu är jag sugen på att göra eller fixa mina naglar. Va inne på Fokis och fick lite inspereation jag brukar inte ha riktigt samma stil som henne på naglar just men visst är de ändå coola med allt vad hon nu har på dem. Dessa var faktiskt rätt fina tycker jag. Idag så har jag varit med Ellen och nu på kvällen åt jag av en hemmagjord pizza mumsigt :). Hmm jag ligger egentilgen och väntar på att Idol ska börja gud jag är verkligen helt besatt av det. Men det är verkligen kul särskillt när det är audition. Ni får ha det så bra för det börjar snart och jag får inte missa en sekund. ////
Vad vore egentligen Idol utan dessa tre filurer? Anders Bagge är ju bara för go tycker jag :D.



1 kommentar:

  1. Sv; ah haha jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick :O
    Men tror det gick ganska bra ändå :D

    SvaraRadera