Pages

fredag 13 augusti 2010

Shopping!

Hej igår efter teatersaken så gick jag på stan med Lollo och hennes kompis Jenny. Vi tittade nu på slutrean. jag fyndade lite smått och gått bilder kommer. Jag har blivit mycket sämre på att blogga men hoppas på att bli bättre när skolan börjar igen. Jag somnade i soffan igår så imorse låg jag och kollade på den gamla barnen i bullebyn. Jag tycker den filmen är så gullig. Hur som helst nu ska jag hjälpa mamma att skrubba potatis. Ha det bra kram//















2 kommentarer:

  1. hej beata ska vi följa varandra på google friend saken??:) jag följer dej!!:D

    kolla in min nya blogg; www.juliieeh.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Fin Fint!
    Puus
    Löv you ;)

    Gissa vem det är ifrån...
    du kanske fattar om jag skriver:
    VATTENDROPPE

    SvaraRadera