Pages

onsdag 11 augusti 2010

Armband och lite till!


Hej! jag har varit på en teatergrej nu i typ 2 dagar. Det är jättekul. Idag så hade vi teatersmink. Det var väldigt kul för de hade så många färger. De hade typ ett par svampar som man kunde göra skäggstubb med. Stort Grattis till Loise som fyller år idag. GRATTIS!!! Hur som helst lollo fick en mycket vacker hammagjord present av mig. Ett armband jag tänkte jag skulle göra lite som det var i en gammal juliatidning men det blev inte alls så utan på mitt egna lilla sätt istället. Lollo fick välja armband så hon har det svarta nu och jag det becha/bruna. Hur som helst ni får ha det jättebra kram//

2 kommentarer:

  1. Fina:D Grattis Louise ;P <3
    Filippa

    SvaraRadera
  2. fina armband!!:)
    kolla in min nya blogg; www.juliieeh.blogspot.com
    och följ gärna på bloglovin!!:D

    SvaraRadera