Pages

lördag 26 juni 2010

Sorry!!

Hej förlåt för att jag inte har bloggat så mycket nu men jag hinner inte med och så har jag inga bilder att lägga upp och då så tycker jag inte att det är lika kul. Hur som helst idag så har det varit jättevarmt och skönt. Ebbas och co. sov över hos oss på midsommar och Karina och hennes barn med. Det är lite därför jag inte bloggat med. När vi var på ullared så köpte vi ett jätteroligt spel (med andra ord). Vi spelade det idag och igår. På morgonen var vi nere vid stranden men då va det inte alls lika varmt ute så vi badade inte och det blev konstigt nog inget bad idag fast det var kallare idag än igår. Nu så har vi ganska nyss kommit hem från en strandpromenad det var en supermysig solnedgång. En sak som inte var lika mysig var att jag skulle känna på vattnet och så kom det en jättevåg så mina byxor (jeanstights) blev blöta och klibbade fast på mina ben. Ha det bra kramizar //////

1 kommentar:

  1. jag har inte heller hunnit blogga nåt!
    Här lyser solen skönt!!!
    Hoppas du har det super! Jag ska vara med Olivia och Philippé sälv här i Betel :S Hahah nejdå! ;P Det blir inte så farligt ^^<3
    Ha det bäst!
    /Filippa

    SvaraRadera