Pages

tisdag 29 juni 2010

Oboy vilket vackert väder solen skiner idag........

Jaa solen skiner verkligen idag. Hur som helst jag har så dålig uppdatering just nu men jag tänkte blogga igår men det blev inte heller av. Igår så cyklade jag och Pappa ca 1 mil om man räknar vägen både fram och tillbaka. Igentligen så ville vi paddla kanot idag men det får bli en annan dag. Idag tror jag att jag bara ska lägga mig med en bok på stranden och läsa och njuta av solen och försöka bli lite brun. Haha försöka iallafall. På torsdag så ska jag och brorsan till kusinerna så då kommer det förmodligen bli ännu mindre bloggande. men jag ska försöka skynda på det hela lite nu för snart så har jag gjort 100 inlägg och jag måste fira det på något sätt. Hmmm jag kanske ska baka en tårta med texten 100 inlägg på. Nä får se vad jag hittar på men på något sätt så ska jag fira det iallafall. Igår så cyklade vi föst till klippan och jag fick ta ett snabbt dopp innan vi började våran cykeltur. Pappa är för feg för att bada en trots att det är superskönt i vattnet. En mygga satte sig nyss på mig jag gillar inte myggor blä deras bett kliar dessutom så mycket. Nu kom jag på vad jag mer ska göra idag jag ska testa olika smothies som fanns i en Julia tidning kanske lägger upp recept om de är goda. Saknar er alla supermycket men vi ses förhopningvis snart ha en underbar dag och njut av det vackra vädret //



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar