Pages

söndag 25 april 2010



Idag


så har det varit så fint väder! man kunde gå i t-shirt utan att frysa ett dugg. Snart är det sommar!!! Hur osm helst igår vann ju Hv71 sm-guld och då gjorde jag hv-cupcakes. Jag och Lollo städade i lekstugan idag det blev så fint. vi klädde om strykbrädan den var så himla kaddig och ful innan men nu blev den jättefin. Jag vill tipsa om en hemsida för er som gillar scrapbooking. http://www.scrap-ateljén.se/ där kan man hitta mycket kul och man blir sp himla sugen på att scrappa när man ser det. ikväll så åt vi pizza i trädgården. det var jättegott mums. hur som helst här kommer iallafall bilderna på mina cupcakes:
Bilden blev lite suddig eftersom jag tog den med webben.
Jag gjorde några med rosor med och en massa andra men jag orkar inte ta kort på allihopa så jag tog på de bästa helst enkelt.

2 kommentarer: