Pages

tisdag 27 april 2010

Idag


så har det varit en tisadg som vilken som helst. Vi hade spanska prov men annars har det inte hänt något super speciellt. Jag var lite med Lollo efter skolan. Hmm vad har jag mer gjort. Senare på kvällen så scrappade jag lite. Jag vill tipsa alla som gillar att scrappa om en sak. Tipset är att köpa gamla låtsasblommor på loppis (t.ex i servettringar) ni vet sådanna blommor som är typ av plast fast väldigt små. De är mycket snygga att använda och så får man så coola blommor som också är mycket billigare. jag gjorde några sådanna kort idag med lite andra dekoriationer också. Jag fick en skokartong med låtsasblommor av min farmor och så har ajg köpt några själv. Nu har jag ganska många och det är så kul att välja ut vilka som passar då. Här kommer bilder på de korten som jag gjorde idag.

Ha det super bra jätte bamse kramar från lilla mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar