Pages

måndag 19 december 2011

Måndag Måndag!


Nu är det bara 3 dagar kvar i skolan. Jag har verkligen sett fram emot lovet och det ska bli superskönt. Idag så   hängde jag lite med Filippa och vi satt och kollade på room tour och jag blev riktigt städ inspirerad. Jag vill göra en egen room tour haha i mitt lilla rum. Jag har dock inte alls så mycket saker som de har men det skulle vara roligt att spela in :D  Nä ni nu så ska jag titta på de avsnitten av julkalendern som jag missat eftersom jag typ har en tvångstanke om att jag måste titta på julkalendern eftersom att jag gjort det varje år. Bjuder på en bild av gårdagens outfit. Ha en bra dag Kram

8 kommentarer:

  1. Skönt att det är super!Jo,men den var rätt chill!Det är bara bra :)

    SvaraRadera
  2. Sv: tack! jag med, bara 4 dagar kvar nu ju :D jag ska fira med hela släkten typ, haha - och du? :D
    kram!

    SvaraRadera
  3. Fint :) Tröjan ser mysig ut! Kramkram

    SvaraRadera
  4. sv; Allt är toppen med mig, hur är det själv ? :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Härligt!Jo,men här är det bara bra :)

    SvaraRadera
  6. sv:okej , samma :)

    Ja den är jätte bra , har läst ut den nu så ska börja på del 2 ;)

    SvaraRadera