Pages

söndag 20 november 2011

Vintage shopping!






ALLT DETTA FÖR BARA 15 KRONOR

Halloj! Idag så har jag tillbringat dagen med Filippa Martha och Louice och vi dansade massa eftersom vi ska hålla en idrottslektion där vi ska köra aerobics. Vi hade det supermysigt när vi sov över och tittade på en härlig 60-tals film som hette Toast. I går så åkte jag och Filippa till en röda korset affär där man fick plocka en kasse med kläder för endast 30 kronor. Vi hittade jättemycket som vi tryckte ner och sedan när vi kom hem så delade  vi upp det. Jag fick 5 klädesplagg för 15 KRONOR helt sjukt! Men ibland fyndar man riktigt ordentligt. Jag älskar Loppisar! Ha det nu bra Kram 

5 kommentarer:

  1. sv: det är bra här med! :)
    ja verkligen!

    SvaraRadera
  2. Sv; okej jag har inte hunnit läsa hela än men den verkar väldigt bra :) Jodå det är bra med mig.. Är lite stressad med prov & har blivit twilight beroende bara ^^ haha ,hur är det med dig då? :D

    SvaraRadera
  3. Förlåt för sent svar!
    SV: Tack! :) Härligt, bra här med!

    SvaraRadera
  4. sv: Jadå de är redan bättre :D

    SvaraRadera