Pages

tisdag 29 november 2011

Tisdag!

Ännu en fantasifull rubrik. Jag gillar inte rubriker eller ibland gör jag det är man kommit på något riktigt bra som lockar läsaren. Men att döpa berättelser till exempel det slutar nästan alltid med att de får heta typ Pelles äventyr eller något. Min senaste saga vi skrev på Svenskan fick heta Pappajakten. Låter det kul? Inte jätte va? Låter lite som en barnbok där huvudpersonen är ute och letar efter den sanna pappan eller något och det var inte riktigt det som var handlingen i min saga. Ja menar det är nästan aldrig så att man kommer på en bra rubrik först utan det är alltid i sista stund man gör det. I alla fall idag har jag varit och tränat och gått lite på stan med Filippa. Bild på ett halsband som jag köpte för ett tag sedan tyckte det hade en sådan fin gullig liten text. Ha det nu bra Kram  

9 kommentarer:

  1. Jätte fint! :)
    Finns det inte typ en låttext med dom orden i? :P

    SvaraRadera
  2. Fin text :)

    SV: fina vet jag väl inte om jag skulle kalla dom, men kul att du tycker det! :P

    SvaraRadera
  3. SV: Åh tack så mycket :)

    hoppas allt är bra? :)

    SvaraRadera
  4. svar:Hej !
    Jag ber om ursäkt för så sena svar.
    Haft en väldigt tuff vecka, inte mått så super bra. Men nu är jag tillbaka & gör så gott jag kan.

    Hoppas du haft det bra! kram<3

    SvaraRadera
  5. Nu har jag kört igång en frågestund på bloggen, så passa på nu & fråga vad ni vill..
    www.Brunettaisha.blogg.se!(:

    Skulle vara kul om du ville slänga in en kommentar! Kram

    SvaraRadera
  6. Nu har jag kört igång en frågestund på bloggen, så passa på nu & fråga vad ni vill..
    www.Brunettaisha.blogg.se!(:

    Skulle vara kul om du ville slänga in en kommentar! Kram

    SvaraRadera