Pages

söndag 13 november 2011

Fars dag+ Flyga högt


Idag så är det Fars dag så Grattis Pappsen! Dagen har jag ägna åt att dansa runt i köket och legat och läst Flyga Högt som verkligen är en bra bok. Jag skulle inte tro att det var Bredow som skrivit den för den var inte riktigt som hennes böcker brukar vara tycker jag. Absolut inget negativt menat för jag gillar hennes böcker. Jag tycker att man kan känna igen sig ibland i boken och det blir liksom ännu mer intressant att läsa då. Så nu har jag bara pyttelite kvar som jag vill läsa för jag har verkligen varit i en liten bubbla idag. Ni vet då man nästan blir trött när man ska gå ner och äta och måste vara i verkligheten i en liten stund. Aja ha en bra kväll Kram 

5 kommentarer:

  1. Sv: Var glad för det ;) och det är bara bra med mig, hur är det själv?? Kram :)

    SvaraRadera
  2. sv: Detsamma :D
    Haft en bra helg? :)

    SvaraRadera
  3. Sugen på att ha strålande vita tänder?
    Ja? Var då med och tävla om tandblekning på min blogg!
    Länk till tävlingen:
    http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning.html#comment

    SvaraRadera
  4. jag läser också den boken! jätte bra! kul att vi har något gemensamt! :D

    SvaraRadera
  5. åh jag älskar bredows böcker. är den bra boken? :)

    SvaraRadera