Pages

fredag 21 oktober 2011

Träningsvärk i armarna!


Så här kul kan man ha när man pluggar Biologi :)


Hej alla glada! (förhoppningsvis) Idag är det fredag för er som inte visste det och jag har varit dålig på att blogga för jag har haft så otroligt mycket plugg. Inte för att jag inte har det nu men idag är det ju fredag. En jobbig sak just nu är att vi håller på att flytta vårat kök så vi kan inte laga mat och har endast papperstallrikar och plastglas så den kommande helgen blir som de senaste dagarna fulla med skräpmat. Usch jag blir inte glad av min design när jag går in på bloggen. Det måste bli ändring på den snart, jag har ju en idé om hur jag vill att det ska se ut men det måste ju genomföras också. Ha nu en härlig fredag det ska jag ha kramar

7 kommentarer:

  1. Sv: Tack så jättemycket :) och det är bara bra med mig också! =) Vad har du för planer till kvällen?? :)

    SvaraRadera
  2. sv: så lite så :)
    Ja eller hur :D

    SvaraRadera
  3. SV: Kul! :) Jo tack det är bra, själv då?

    SvaraRadera
  4. aadå de har jag:D dudå?:D kram

    SvaraRadera
  5. Sv: Ja, nu har jag kommit tillbaka till bloggandet igen :) Super sexigt skelett. Hoppas att det gick bra för oss på proven!!!<3
    Kramis kramis

    SvaraRadera
  6. ja det är inte alls roligt att flytta kök tycker inte jag heller:(


    ps jag är Beatas syrra bara så ni vet om ni undrade vem jag va hihihi!<3<3<3<3

    SvaraRadera