Pages

lördag 8 oktober 2011

Sova över med underbara vänner!

Filippa har mord i blicken nu ska hon krocka rakt in i koopa troopa!

Hon som inte fick vara med sitter och tar egobilder på sig själv :D

Här är de ännu en gång!

Väldigt taggad för vinst men ser ut som jag ska somna.

Söta och supertaggade tjejer!!
Hej natten idag sov jag över med de söta små pinglorna Louice och Filippa på min iskalla vind. Men jag och Filippa värmde oss hos Louice som är en riktigt varm människa! Vi tattade på lite filmer men jag däckade ganska snabbt men idag så lagade vi pannkaksfrukost och spelade mario kart och just dance på wii. Det är verkligen superkul! Ja jag bjuder på lite random bilder vi tog. Bilder kan beskriva mer än 1000 ord. ha en mysig Lördagskväll nu Kramar

7 kommentarer:

  1. Jätte fin ny design och header!

    Lägret var toppen, hoppas du och Filippa och Lousie hade skojj! :)<3

    kram!

    SvaraRadera
  2. sv: Hihi :D söt header :) <3

    SvaraRadera
  3. HAHAHH XD
    /Den vackra tjejen som vill mörda Koopa Troopa eller vad F** den hette :D<3

    SvaraRadera