Pages

torsdag 15 september 2011

Klassresa!





Hej jag tänkte att jag skulle berätta om våran så sjukt roliga klassresa. Det var lite segt i början och riktigt dåligt väder men efter ett bad i det 12 gradiga vattnet och lite kanot paddling så var stämningen återigen på topp. Vi badade basu paddlade och Louice trillade i vattnet när hon skulle hjälpa Elin i kanoten vilket ledde till att kanoten åkte ut i sjön eftersom det blåste så mycket. Jag skrattde så sjukt mycket. Efter att killarna förstört våran mysiga stund i bastun så paddlade jag och Filippa ut en liten sväng med kanoten i bara bikini och det regnade ju och blåste så vi blev så jäkla kalla att det tolvgradiga vattnet inte längre var kallt utan ljummet så ett bad passade utmärkt.

Nu till kvällen då det började bli riktigt kul. Vi satt nämligen och tittade på tv när strömmen gick. Ingen fattade att det var strömavbrott utan alla trodde att lärarna skojade och att det skulle bli spökrunda så vi blev superrädda och jag lovar att vi liksom var mitt ute i skogen och så det var läskigt. och ett inbrottslarm gick dessutom igång när strömmen gick men efter 3 timmar av blod svett och tårar kom strömmen tillbaka och vi började nu att samla oss inför att gå och lägga oss i alla fall in på våra rum. Senare på kvällen så lekte våran lärare nämligen lite Polis typ och gick runt och vakade över våra stugor så vi inte skulle springa ut medn det gjorde vi så klart ändå och det slutade med att vi blev utelåsta och var tvugna att gå till våran lärare och be honom öppna ( aningen pinsamt) men vi hade i alla fall superkul och sov nästan inget!! Bjuder på lite bilder som jag snott från Filippas blogg eftersom att jag inte hade med mig kamera. men gå gärna in på hennes blogg om ni vill se fler bilder: http://www.heltnamnlos.blogspot.com. ha nu en superbra kväll Kramar

7 kommentarer:

  1. Ändå kul med klassresa ju! :D

    sv: naw tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, jag vill verkligen åka igen! Men det var synnerligen synd att våra pojkar inte uppskattade det lika mkt! Men men, det blir ju många helgläger framöver, med folk som faktiskt VALT att åka, (nu snackar jag konfa), så det får man ju se fram emot! Pussar och kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Va roligt! :)
    Har dagens blogg, var gärna med :)<3

    SvaraRadera
  4. låter som om ni fick en trevlig resa ändå! :)

    sv: tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  5. Nu är dagensblogg vald, kolla om det blev du! :)

    SvaraRadera