Pages

fredag 30 september 2011

Ja..... orientering och massa annat!

Filippa helt utslagen efter orienteringsdagen!
Även jag väldigt trött efter denna dag!
Gus gör nummer två när vi är ute på promenad

Jag i väntan på att Gus gör nummer två! Ingen fin bild jag vet :D
Hej alla! är kommer lite bilder från några dagar tillbaka. Jag sitter i min säng tillsammans med Gus Filippas hund eftersom att hon är i Stockholm. Igår så hade vi orienteringsdag is kolan. jag och filippa som var i typ lag kom imål efter 2 timmar när vi hade 2,5 timmar på oss och vi tyckte vi var asbra men sedan kom några tjejer som hade kört sm-banan på 45 min snacka om att vi inte alls var så bra som vi trodde. Nu har jag varit hemma os Pao och tittat på fucking Åmål. ha en bra Fredagskväll Kramar 

4 kommentarer:

  1. Vilken smickrande bild på mig, hej fullo -.-

    Du och Gus (en en göra-nummer-två-pose) är däremot riktigt snygga!<3
    /Du vet vem...

    SvaraRadera
  2. Sv: hade det mysigt :) Alltså herregud, gör några fler inlägg så att man ser en storbild på mig (i en ûbervackers tällning) det första man gör när man kommer in på din blogg XO
    /Klemens

    SvaraRadera
  3. Fucking Åmål vill jag se igen, så bra ju! =)

    sv: ja visst är halsduken mysig! :D

    SvaraRadera