Pages

onsdag 27 juli 2011

New Clothes!





Är inte desas underbara! Kommer längta tills det blir höst bara för att jag vill använda dem.












Ja när jag fyllde år fick jag en hel del kläder särskilt av min farmor som tycker att det är så roligt att handla kläder till oss barnbarn och hon har riktigt bra smak också. Den blommiga klänningen fick jag av Stina och lite av det är från mamma med. Älskar verkligen skorna kommer längta tills i höst så att jag kan använda dem. Idag så fyller Ivan år så vi har varit och spelat minigolf och ätit pannkakstårta och avslutade med en fotbollsmatch. Våra kusiner Gustav och Jakob är här! Nu har jag Abbe, Vilhelm och Jakob varit och tagit ett kvällsdopp vad är bättre än det? Ibland bara älskar jag denna platsen och härliga sommarkvällar som dessa. Hoppas att ni får en fin kväll Kram

5 kommentarer:

  1. Härligt, det är toppen :)
    Hihi okej, men typ om det regnar så blir det inte så kul o åka hehe ;)

    SvaraRadera
  2. Herre kristus vad fina saker!
    Jag älskar skorna 4 varv runt jorden och hem igen!
    (snott citatet från tsatsiki!)

    Puss!!! Hälsa Ivan grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  3. Det är fint med mig. Vad gör du nu? ja den var jättegod.

    SvaraRadera
  4. svar; håller med dig, jätte söta :)
    det är OK, hur är det med dig ?

    SvaraRadera
  5. Älskar skorna älskar sommarkvällarna och älskar livet hahhaa!:)

    SvaraRadera