Pages

måndag 13 juni 2011

Måndag!


Hej idag har jag varit med Stina eftersom jag sov över hos henne och hennes kompis Johanna min nu också för den delen. Jag är lite avundsjuk på mina småsyskon som är på ett jätteroligt läger. Jag fick inte plats detta året :( Aja jag och Ivan lagade mat till mamma och pappa idag som en liten överraskning i vardagen de blev verkligen uppskattat med tacos och glass i trädgården. Nu ska jag och Mamma nog åka och hyra en film eftersom det inte gick några roliga filmer på bio. Någon som har några tips? Ha en bra kväll kram

5 kommentarer:

  1. Sv: japp, igår hade jag skolavlutning! :D

    SvaraRadera
  2. sv: förlåt för sent svar ! Hur mår du idag? =)

    SvaraRadera
  3. Sv: jag ska göra massa olika, typ segla, åka till mormor och morfar, åka till landet, vara med kompisar..... du då? :)

    SvaraRadera
  4. Hej, jag är ju tillbaka nu!
    men har skaffat mig en ny blogg :)
    kolla in den! header och design är på g! Hoppas ni gillar denna bloggen också !:)

    www.brunettaisha.blogg.se är den nya!
    & den gamla: www.rrovish.blogg.se

    SvaraRadera
  5. sv: jadå de bra tack :) sj då ? kram!

    SvaraRadera