Pages

måndag 20 juni 2011

Liseberg!



Hej igår så var jag på Liseberg med Filippa Stina och Tilda. Vi hade det superkul!v Även fast fegisen i mig inte vågade sig på kanonen! Stina och Tilda som är riktiga storåkare och gav sig på ATMOSFEAR. Jag och Filippa blev rädda bara av att titta på. Men en sak som förgyllde dagen var att jag vann 2,1 kg plopp. Jag har nästan aldrig vunnit något så jag var jätteglad eftersom det vra på första försöket! jag fick en så söt kommentar av Lollo som gjorde mig jätteglad! Hej Bea när jag var på Jennys fest så skulle man säga en bra blogg och då var det en tjej som sa min blogg och Lollo bara men det är ju min kompis. Då blir man ju faktiskt lite glad! Aja nu får ni alla ha en jättebra dag Puss och Kram Beata

3 kommentarer:

  1. sv: härligt !:D ja det har jag :)
    tack sötnos ! hoppas verkligen jag får det :/
    <3

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt med liseberg ! ;D
    fuskit att du vann plopp , hihi jag har aldirg vunnit ngt ..eller jo en gång vann jag en dvd & en chokladlåda.. ^^ hihih
    <3

    SvaraRadera
  3. sv: åh med gud :o usch.. e liv rädd för råttor :/ hahah

    allt bra då?:D
    kram

    SvaraRadera