Pages

måndag 6 juni 2011

Hemma!



Hej denna nationaldag och helg har jag tillbringat i min sommarstuga. Det har varit jättemysigt eftersom att det varit så underbart väder och att sola och bada är ju inte fel i det läget. Så jag har haft en ganska chill helg inte gjort så mycket egentligen men ätit gott solat läst och spelat det beroende framkallande spelet lost cities det tycker jag alla ska spela någon gång i livet för annars har man verkligen missat något. Hur som helst i sommarstugan fotade jag ganska mycket och här kommer 2 oredigerade bilder men jag tycker de är fina ändå. Ha nu en bra fortsatt kväll Kram

3 kommentarer:

  1. Duktig fotograf din syster :)
    Åh tycker du? Tackar! :D

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :)

    vad ska du göra under sommaren då? :)<3

    SvaraRadera
  3. hiii det är så fint hemma vet inte varför ja skrev hii i början I love you /syrran

    SvaraRadera