Pages

torsdag 23 juni 2011

Glad midsommar!


http://designyourdress.nelly.com/se/media/gyBsdjx5eju5Wl2yNqQQ5zVvbdRGSMny9pfbOSVqzFiMoZ92EOF9.jpg Ja länken ledder till en klänning. En tjej ville gärna att jag skulle länka till den så vill ni hjälpa henne rösta på hennes klänning! Nu sitter jag här har precis ätit frukost och ska packa klart snart. Det kommer nog bli dålig uppdatering nu för först ska jag med Filippa nu över midsommar och sedan ska vi (Jag och Fille) till sommarstugan. Hoppas att alla ni får en bra midsommar Kram

9 kommentarer:

  1. Det blir toppen, bara att jag har panik just nu...
    /F

    SvaraRadera
  2. Sv; aahaa ;)) hur gick det då ? ;)
    jodå det är bra , hur är det med dig ? :)

    ha en bra midsommar ! :)<3

    SvaraRadera
  3. Fin blogg :)
    Allt bra?
    Haft en bra midsommar?

    SvaraRadera
  4. sv; tack!
    Hoppas du också hade det :)

    SvaraRadera
  5. Vems klännings design är det ? ;)

    allt bra ?<3

    SvaraRadera
  6. SV; okej , jag har firat mid sommar med mina kusiner.. haha "små kusiner" som jag kallar dom .. nejdå men jag har varit hos släktingar och firat lite ^^ haha men idag (söndag) hade vi,mormor&morfar,morbror&kusin och min famlilj "midsommarmiddag" så vi åt mat och pratade ;)

    haha ;) ha de så kul i ugglarp :D<3

    SvaraRadera
  7. sv: Jo detsamma! :)
    några planer inför veckan?

    SvaraRadera