Pages

onsdag 25 maj 2011

Varit och Tränat!


Ja nu har jag varit och kört ett arobicpass (stavas?) med Filippa och Johanna. man kan väl säga att vi helt klart var sämst i gruppen. Gud tanterna stod och skrattade åt oss och verkade inte alls ha problem med rörelserna. Frisksledaren fick sälla sig framför oss och visa. men vi hade sjukt kul i alla fall och det är väl egentligen det som räknas även om man skämmer ut sig lite. Men alla var verkligen skitproffsiga! Jag slår vad om att de gått på alla pass hela denna terminen. Aja man lär sig väl nästa gång kanske det går lite lättare eller? Nu måste jag sova. Jag måste ju vara pigg inför friluftsdagen imorgon (eller jag kanske ska säga fotbollsdagen) Suck! Aja Godnattkramizar

6 kommentarer:

  1. Vad menar duy med FRI-luftsdagen?=??????!!!!!!!
    Inte fritt val för 5 öre!!! -.- Jag tyckte att vi kunde ha kört brännboll eller typ flaggan osv. :P

    Jag tycker att vi var bäst, särskilt Johannas fina hopp ;)<333
    Ses "idag" :D
    /F.I.L.I.P.P.A.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, JAAAA, vi var sämst i hela gruppen, alla skratta åt oss... till och med tanterna kunde ju hoppa såna där baletthopp och sparka i luften ;)
    Aja, vi får gå hela nästa termin ist!<3

    SvaraRadera
  3. Det var riktigt mysigt! Hehe jo men lite, vattnet såg så äckligt kallt ut bara :/ Men jag är en riktig badkruka!

    SvaraRadera
  4. hahahaha, såg Filippas kommentar nu ;)
    Mina RIKTIGT SNYGGA HOPP blev underbart bra :P
    Flummade (och fejlade lite) men ändå, det var ju kul iaf :D <3

    SvaraRadera
  5. Hihi , verkar som om ni hade kul , själv vågar jag inte gå och anmäla mig till sånt .. :O hahha är liksom rädd att folk (tanter & gubbar) ska skratta åt mej :O

    hihi , :P

    SvaraRadera
  6. Sv; haha vad bra då :D
    hah ja han är ju lite go , när vi hade vart i göteborg med klassen så var vi till lisebrg och då köpte ja och några kompisra "fjortis glasögon" ^^ och dom har oliver tagit av mig , så dom har han på sitt rum .. haha han tycker nog att han är cool när han har dom på sej .. :D haha <3

    SvaraRadera