Pages

söndag 29 maj 2011

Nytt smått och gått!



Hej varit på bröllop i helgen och varit i sommarstugan eftersom att bröllopsfesten var barnförbjuden. Det var faktiskt jättemysigt och idag åt vi en jättegod tårta eftersom att Mimmi fyllde år. Vill tipsa om en jättebra bok M som i Mara heter den superbra! Här komme bilder på saker som jag köpt på marknad. En klänning och 2 t-shirtar . Sedan har jag en farmor med världens bästa klädsmak och av henne fick jag 2 byxdresser och en blus. Ha en bra kväll och missa inte solsidan kram

5 kommentarer:

  1. Ja verkligen, alltid kul med nya kläder! Hahah åh, men du verkar ju ha fått med dig riktigt fina kläder du med, så nice ju!

    SvaraRadera
  2. jaaa det bröllopet var kul men du glömde faktist att skriva att ja sa en dikt på bröllopet!!!!!!!:)

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga kläder!
    Haha, det kanske man kan kalla det: Photoshop-fuskis ;) Vad sägs?
    Tror faktiskt inte att jag skulle kunna hoppa heller...
    Jaaa, i alla fall vad jag vet av (alltså, att vi tränar på onsdag, aerobics!)<3

    SvaraRadera
  4. Haha, klaart! GRYMMASTE HOPPEN I HELA SALEN! Vi ska slå tanterna! ;)

    SvaraRadera
  5. jag har också den där blommiga jumpsuiten, den är asfin! :D

    Sv: förlåt för lite sent svar, jag har inte varit hemma ^^
    tackar :D

    SvaraRadera