Pages

lördag 14 maj 2011

Erik Saade nära var du!



Hej nu har jag och Filippa tittat på eurovision songcontest. Jag höll på Sverige och det gick ju ganska bra för dem idag. En tredjeplats är inte alls dåligt. Jag och Filippa var tvungna att sitta och hålla varandra för att vi blev så nervösa. I deltävlingarna höll jag nte på Saade men jag tycker låten börjar på lite bättre och han ser sjukt bra ut och dessutom så måste man liksom hålla på Sverige eller hur? Shit vad kul det skulle var om de skulle vinna någongång. Aja här kommer lite bilder på den kämpande skönheten :D. Ha en bra kväll kram

14 kommentarer:

  1. Synd att Sverige inte vann :o
    Haha vist är han.. lite snygg iallafall ? :P haha

    SvaraRadera
  2. Nu är Dagens blogg avslutad ta en titt och se om det blev du :)

    Direktlänk; http://juliieeh.blogspot.com/2011/05/dagensveckans-p.html#comments

    Sv; ja då det är bra sj? :P<3

    SvaraRadera
  3. hej beata jag tycker att eric är väldigt snygg fint inlägg/syrran

    SvaraRadera
  4. Han & hans låt var ju grym! Han har iaf satt Sverige på listan till nästa år ;)

    SvaraRadera
  5. sv: jaadå de vart en helt ok :D

    SvaraRadera
  6. Det var synd att han inte vann, men han var grymt duktig! =)

    SvaraRadera
  7. Sv: Nej det var en vacker bild på dig<33

    SvaraRadera
  8. Sv: tack :)
    ja, han är assnygg och så men jag gillar varken hans musikstil eller röst ^^
    men det var ju bra att sverige kom så bra som vi kom! :D

    SvaraRadera
  9. Hejhej, lust att följa varandra via bloglovin? :)

    SvaraRadera
  10. Sv: haha, just det där var min storasyster, men hon är också kul ;)

    SvaraRadera
  11. nu kör jag igång en ny dagensblogg ! :D
    lust att vara med ? :)


    direktlänk ; http://juliieeh.blogspot.com/2011/05/vi-kor-en-till-dagens-blogg.html#comments

    SvaraRadera