Pages

söndag 20 mars 2011

Tusen gånger starkare!


Heej i helgen har jag äntligen sett filmen tusen gånger starkare som jag så länge velat se. Jag tycker den var riktigt bra och visar verkligen hur det kan vara i skolorna. Jag tänkte väldigt mycket på hur roligt det måste vara att spela in en sådan film. Det skulle jag vilja göra! Idag har jag tillbringat dagen med Filippa och Stina och vi var ute på en liten shoppingrunda Roligt Roligt. I morgon är det Måndag igen men det känns ändå skönt att börja veckan med en sovmorgon eller hur? Det enda som gör mig besviken nu är att det var sista avsnittet av solsidan idag jag kommer sakna det så! Hoppas verkligen att det kommer en till säsong. Det bästa var ju när polisbilen kom vid eftertexterna var det någon mer än jag som såg det? Haha ni får ha det gött Kram Beata.

Ps. Tipsar alla som inte läst boken att göra det den är jättebra!

1 kommentar: