Pages

tisdag 29 mars 2011

Hur många lingon finns det i världen!


Hej jag har haft tjejkväll med mamma ikväll. Jättemysigt! Vi var på en restaurang med jättegod mat och man fick äta hur mycket man ville. Till efterätt var det friterad banan och glass och världens godaste sås. Man fick ta mat och så wokade de det år en mumsigt! Sedan fick vi skynda oss så att vi inte skulle missa bion. Filmen var riktigt bra. Så otroligt sorglig och rolig på samma gång både jag och mamma grät och många andra i biosalongen med. Jag tycker verkligen att ni ska se den. Det är lite samma stil som i Rymden finns inga känslor så gillade ni den gillar ni nog denna. Nu har jag nyss pratat med Filippa och Maria i telefon och tipsat Maria om massa bra böcker och hon har tipsat mig med. Ha det bra Kram Beata

1 kommentar:

  1. den vill jag också se, tycker den verkar bra :D

    btw , skulle du följa med Filippa till Betel på Fredag ? ;))

    SvaraRadera