Pages

söndag 8 augusti 2010

Det rengnar!!

Hej och förlåt för dålig uppdatering. Jag och Ellen har varit i Marias sommarstuga och haft det jättemysigt. Igår tills idag sov jag över med Vilma. Vi hade typ en grillfest (våra familjer asså). Det var kul. Idag så har jag inte gjort så mycket. Typ städat och vikt tvätt. jag skulle vilja gå ut för det är nästan lite instängt här inne men det regnar så det är inte så jättesmickrande. Ush det känns inte sm sommar just nu. Haha nu sitter jag här framför datorn i min hemmasydda pink ladies jacka och har inget speciellt som jag måste göra. Jag kanske ska ta och baka eller titta på fruit basket som är en mangaserie typ. Jag har aldrig riktigt gillat manga förut men Filippa sa att detta var hur bra som helst och det var faktiskt riktigt bra. Aja ni får ha en mysig dag trots det tråga vädret Goodbye // BEATA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar