Pages

söndag 25 juli 2010

Ett år äldre........

Ja då va man ett år äldre då. Jag hade en supermysig dag. Vi spelade minigolf och käkade pizza och glass. Sedan så badade vi med. jag fick många roliga presenter som bland annat ett par jättefina hängslebyxor, lite kläder, scrapbooking, nagelsaker, pengar, dataväska mm. Bilder på detta kommer inte nu men ska försöka att visa det mesta. Idag så har det varit lite halvtråkigt väder. Var tog värmen vägen? När det inte rengade tog vi en skogspromenad. Sedan var vi på en fotbollmatch. Hur som helst det känns jättekonstigt med tiden nu på sommaren. När klockan är nio känns det som att den är 6 typ. Så det känns inte alls som klockan är så mycket nu. Jag har börjat på en ny bok jag tyckte verkade bra Sandor slash Ida heter den. Jag har nyss börjat så kan inte säga så mycket om den än men den verkar vara bra iallafall. Någon som har läst den? isåfall vad tycker ni? Hmm.. Jag testade en ny nageldesign iförrgår det hade varit jättesnyggt om man gjorde det ordentligt men jag var ganska slarvig. Jag fick en speciell nageltuchpenna eller vad man nu ska kalla det. Vill verkligen rekomendera denna penna den är superbra att göra mindre detaljer med och så är den ju bra till fransk manikyr (det är det den är till för). Jag fick fixa många i släktens naglar haha superkul. Aja nu ska jag hitta på något.


Ha en mysig kväll kram//
Så här ser alltaå pennan ut men det är inte mina naglar på bilden. Men den är verkligen superbra.




3 kommentarer:

  1. Hejsan Beata!:)
    Kul att du har fyllt år såååå.... GRATTIS!!:D hihi
    Såg nämligen det på Filippas blogg oxå!!:P hihi
    fin blogg du har"!x) // J'ulia (filippas kusin i värmland)

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis!
    Saknar dig så mycket!
    Jag har boken Sandor/Ida, men har faktiskt aldrig läst den (:
    Fast jag har sett boken och tycker att den är ganska bra!
    <3 Filippa

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!!!
    Jag är sen sorry
    ///Ellen

    SvaraRadera