Pages

tisdag 6 juli 2010

Camping m.m!!!!!!

Hej och sorry att jag inte bloggat på några dagar har så fullt upp. Hur som helst i förrgår så campade jag Stina och Filippa i min trädgård. Det var supermysigt men jag kunde inte sova vi tänkte spela in en så kallad fjärilsfilm men vi glömde bort det. På kvällen när vi var lite smårädda så lugnade Filippa oss och sa att om det kommer någon så ska hon smälla till den med sitt vapen (ficklampan). Då kunde alla sova utom jag fast efter en stund somnade även jag. På morgonen så kom min lillebror och skulle skrämma oss (ingen blev särskillt rädd). Sedan skakade han hela tältet för att han skulle väcka oss. (På ett väldigt trevligt sätt tycker jag NOT). Hur som helst senare på dagen så åkte vi till biblan och lånade böcker. Jag hittade några guldkorn så nu har jag lite rolig läsning framför mig. Boken som jag läser nu heter tänk om det där är jag och den verkar vara superbra. Lägger upp en bild på den så ni vet hur den ser ut. Idag så har jag klippt mig mest tagit bort det slitna men det känns som det var ganska mycket. Nu så hinner jag inte skriva mer men ni får ha det så bra kram



Man ser inte så mycket skillnad på bilden men men.




Gillar denna boken den verkar så verklig på något sätt.

1 kommentar:

  1. fintfint!
    :D

    Jag ska nog läsa den efter dig! Men måste läsa ut mina 7 guldkorn först!
    "killar, kompisar och pyjamas party var jätte bra! :D
    Tkr jag iaf. Fast inte lika bra som syskonkärlek!!!
    <333333333333333

    Puss och kram
    Filippa

    SvaraRadera