Pages

söndag 20 juni 2010

Hemma nästan iallafall!!

Hej igår kom jag hem från världens bästa läger. Det var så bra så att sista kvällen började typ alla att gråta till och med jag. Ingen ville typ åka hem. Alla till och med ledarna var superledsna. Jag kan fortfarande inte släppa att jag inte är där längtar tillbaka så. Egentligen så är jag inte hemma nu utan i sommarstugan :D. Jag fick massvis med nya underbara kompisar skanar er redan :D Alice, Veronica, Julia, Karin, Viktoria, Andrea, Lovisa och våra unsderabara ledare Markus och Mattias. jag höll nästan på att glömma Gadde en av ledarna :D. Hur som helst nu är jag iallafall inte där längre sorligt nog. Men får väl klara av att vänta tills nästa år. Haha Alice då blir det kul eller hur :D?. Hur som helst det var lite kort om det skulle kunna berätta så mycket mera men det skulle ta hela natten. Ha det nu superbra Kramizar //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar