Pages

onsdag 14 april 2010






Idag var man i skolan som vanligt. Vi hade slöjd och ja det var väl helt ok ändå iskolan asså. När jag sedan kom hem så åt vi nybakade bullar för alla var jättehungriga eftersom det var sådär halvgod mat idag. Hur som helst så var det väldigt gott. Efter det åkte jag med mamma fick skjus eller vad man nu ska säga till mitt piano. Jag fick ganska många låtar i läxa så det vill till att träna denna veckan. ha det superbra kram Beata


Här kommer lite bilder på olika saker från dagen:
















IIgår så tog jag massa bilder på blommor jag blev så sugen det var ju verkligen vår bilder kommer här. Bilden med snödroppar är inte bra men 4 bilder bättre än 3

1 kommentar:

  1. Mums!

    Jag tycker dock att bilden med snödropparna var fin!
    Puss

    SvaraRadera